Description
Aliefs Visit Cards | Σχεδιασμός Λογοτύπου & Εταιρικής Κάρτας από την OCTO
Η διαφημιστική μας ομάδα στην OCTO είχε την τιμή να αναλάβει τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας της ALIEFS, μιας δυναμικά αναπτυσσόμενης εταιρείας εισαγωγής και εμπορίας κατεψυγμένων αλιευμάτων με έδρα την Αθήνα. Το ζητούμενο ήταν η δημιουργία μιας στιβαρής και σύγχρονης εικόνας που να αποτυπώνει την επαγγελματική εξειδίκευση της εταιρείας στον τομέα των θαλάσσιων προϊόντων.
Ξεκινήσαμε από το λογότυπο, το οποίο αποτελεί τη βάση της νέας ταυτότητας της ALIEFS. Η εικαστική προσέγγιση συνδυάζει το αρχικό γράμμα "A" με ένα διακριτικό κυματιστό στοιχείο, υπονοώντας τη θαλάσσια φύση των προϊόντων της εταιρείας. Το μπλε και το γαλάζιο – κυρίαρχα χρώματα στη σύνθεση – αναδεικνύουν τη σύνδεση με το υγρό στοιχείο, τη φρεσκάδα και την αξιοπιστία.
Η συνέχεια δόθηκε στον σχεδιασμό των εταιρικών καρτών Aliefs Visit Cards. Στόχος ήταν να δημιουργήσουμε ένα εργαλείο επικοινωνίας που να αποπνέει επαγγελματισμό, καθαρότητα και συνέπεια με την εταιρική εικόνα. Η διάταξη του περιεχομένου είναι ευανάγνωστη, με ιεραρχία στην πληροφορία και κομψή, λιτή τυπογραφία. Το λογότυπο τοποθετείται σε περίοπτη θέση, ενώ στο φόντο χρησιμοποιείται διακριτικά η μονοκονδυλιά του γράμματος "A" ως σχεδιαστικό στοιχείο με branding χαρακτήρα.
Η επιλογή του χαρτιού και της εκτύπωσης έγινε με στόχο την αντοχή και την αισθητική αρτιότητα. Η ματ υφή και η προσεγμένη υλοποίηση δίνουν την απαραίτητη αίσθηση ποιότητας, αντανακλώντας με συνέπεια τις αξίες και την αξιοπιστία της ALIEFS.
Η συνεργασία μας με την ALIEFS αποτέλεσε για εμάς ένα όμορφο και δημιουργικό ταξίδι στο πεδίο της επαγγελματικής ταυτότητας μιας επιχείρησης με σαφή προσανατολισμό και εξωστρεφή χαρακτήρα. Στην OCTO, πιστεύουμε ότι η κάθε λεπτομέρεια μετράει – ειδικά όταν μιλάμε για το πρόσωπο μιας εταιρείας.
Εκτός από τον
σχεδιασμό του λογοτύπου και των επαγγελματικών καρτών, η OCTO ανέλαβε και την πλήρη μελέτη, σχεδίαση και υλοποίηση της επίσημης
ιστοσελίδας της ALIEFS. Το website σχεδιάστηκε με γνώμονα την ευχρηστία, την αισθητική συνοχή και την ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας της εταιρείας στον χώρο των κατεψυγμένων αλιευμάτων.