Logo Why Not

Σχεδιασμός Λογοτύπου | Λογότυπα
  • Logo Why Not, Σχεδιασμός Λογοτύπου - Σχεδιασμός Logo, Xρειάζεστε ένα εντυπωσιακό λογότυπο για να καλύψετε τις ανάγκες σας; OCTO adv.
  • Logo Why Not, Σχεδιασμός Λογοτύπου - Σχεδιασμός Logo, Xρειάζεστε ένα εντυπωσιακό λογότυπο για να καλύψετε τις ανάγκες σας; OCTO adv.
Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIN
Share
Tagged in
Description
Logo Why Not | Σχεδιασμός Λογοτύπου
Η OCTO συνέβαλε στη δημιουργία του νέου καφέ WHY NOT ξεκινώντας με το σχεδιασμό του λογοτύπου του και προχωρώντας στις απαραίτητες εφαρμογές του. Το λογότυπο παρουσιάζει άμεσα το αντικείμενο του μαγαζιού αφού ένα φλιτζάνι καφέ αγκαλιάζει την επωνυμία. Σύγχρονο, παιχνιδιάρικο, αναγνωρίσιμο και άκρως αντιπροσωπευτικό. Τα χρώματα που επιλέχτηκαν στο Logo Why Not είναι το θερμό πορτοκαλί που προσθέτει αισθήματα φιλικότητας και διασκέδασης, ενώ το μαύρο χρησιμοποιήθηκε και στη διακόσμηση του καταστήματος.
Η OCTO έχει σχεδιάσει πλήθος λογοτύπων που ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό και γίνονται άμεσα αναγνωρίσιμα. Ο ποιοτικός σχεδιασμός λογοτύπου είναι μια εξαιρετικά σημαντική επένδυση για κάθε επιχείρηση. Ένα σωστά σχεδιασμένο λογότυπο είναι αναγνωρίσιμο και αποτυπώνεται εύκολα στο μυαλό του θεατή. Μπορεί να το επαναφέρει στην μνήμη του και να το συνδυάσει, σχεδόν υποσυνείδητα με την επιχείρηση που αυτό εκπροσωπεί, και το αντίστροφο.
Ένα λογότυπο για να είναι επιτυχημένο πρέπει να είναι και διαχρονικό. Να μένει αναλλοίωτο στο χρόνο ή με ελάχιστες τροποποιήσεις και παραλλαγές. Ένα σωστά σχεδιασμένο λογότυπο έχει μεγάλη ευελιξία, και μπορεί να εφαρμοστεί, σε πληθώρα εφαρμογών όπως της εταιρικής ταυτότητας, συσκευασίες, έντυπα κ.α.
Πίσω από κάθε λογότυπο που έχει σχεδιάσει η OCTO, στην πραγματικότητα, κρύβονται πολλές ώρες έρευνας, μελέτης και σχεδιασμού. Η δημιουργική ομάδα της OCTO είναι κατάλληλα καταρτισμένη από έμπειρους γραφίστες ώστε να δημιουργεί επιτυχημένα λογότυπα.
Δείτε τα δείγματα λογότυπων.
Client

Ένα ολοκαίνουργιο, πολλά υποσχόμενο καφέ από έναν καταξιωμένο επιχειρηματία που θέλησε να επεκτείνει τις δραστηριότητες του και στο χώρο της εστίασης.

Tasks

Η δημιουργία ενός πρωτότυπου, διαφορετικού λογοτύπου που να μένει στη μνήμη του πελάτη.

Info