Logo Why Not

Logo
Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIN
Share
Tagged in
Description
Η OCTO συνέβαλε στη δημιουργία του νέου καφέ WHY NOT ξεκινώντας με το σχεδιασμό του λογοτύπου του και προχωρώντας στις απαραίτητες εφαρμογές του. Το λογότυπο παρουσιάζει άμεσα το αντικείμενο του μαγαζιού αφού ένα φλιτζάνι καφέ αγκαλιάζει την επωνυμία. Σύγχρονο, παιχνιδιάρικο, αναγνωρίσιμο και άκρως αντιπροσωπευτικό.
Client

Ένα ολοκαίνουργιο, πολλά υποσχόμενο καφέ από έναν καταξιωμένο επιχειρηματία που θέλησε να επεκτείνει τις δραστηριότητες του και στο χώρο της εστίασης.

Tasks

Η δημιουργία ενός πρωτότυπου, διαφορετικού λογοτύπου που να μένει στη μνήμη του πελάτη.

Info