Menu Catalogue – 14 Cafe

Μία ευχάριστη νότα για την OCTO αποτέλεσε ο σχεδιασμός καταλόγου menu του 14 Cafe. Επικράτησε η κομψότητα και λιτότητα με έμπνευση το όμορφο καφέ.

Share
Brochure Design – Vassiliki Creations

Σχεδιάσαμε το λογότυπο, την εταιρική ταυτότητα και το έντυπο της “Vassilikis Creations” με καθαρές γραμμές επικοινωνώντας τις αξίες της επιχείρησης.

Share
Brochure Design – Npf Pro

Αναλάβαμε το συνολικό rebranding της σειράς τροφών για κατοικίδια ζώα NPF PRO, από το λογότυπο μέχρι τις συσκευασίες και τον κατάλογο των προϊόντων της. Μετά από μελέτη του ανταγωνισμού η

Share
Advertisement – Kem

Η ομάδα της OCTO δημιούργησε μια σειρά καταχωρήσεων για τις γυναικείες τσάντες ΚΕΜ. Οι καταχωρήσεις φιλοξενήθηκαν στα πιο γνωστά περιοδικά πανελλήνιας εμβέλειας, και προσαρμόστηκαν σε αφίσες. Η OCTO επιμελήθηκε την

Share
Leaflet , Folder – Portmiaki

Η δημιουργική ομάδα της OCTO εργάστηκε στην κατεύθυνση της ανάδειξης της ποιότητας & αξιοπιστίας της ναυτιλιακή εταιρίας PORTMIAKI. Μέσα από τον σχεδιασμό της εταιρικής της ταυτότητας και των εντύπων της,

Share
Brochure Design – Naftilos

Η δημιουργική ομάδα της OCTO κατά τον σχεδιασμό του εταιρικού εντύπου της NAFTILOS είχε στόχο να αποδώσει λειτουργικά και ελκυστικά τις πληροφορίες και το όραμα της εταιρίας.

Share
Label Design – Roussis

Συνεχίζοντας μία επιτυχημένη συνεργασία χρόνων, η ομάδα της OCTO επιμελήθηκε το λογότυπο, τις συσκευασίες, τα έντυπα, τις αφίσες και την ιστοσελίδα της αλυσίδας καταστημάτων ΡΟΥΣΣΗΣ.

Share
Andriopoulos Packaging

Η OCTO ανέλαβε το σχεδιασμό των καταστημάτων, την δημιουργία των συσκευασιών των τυποποιημένων κρεατοσκευασμάτων και τη δημιουργική επιμέλεια όλων των εντύπων της «ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ».

Share
Catalog Design – Aylon

Πρόκληση για την ομάδα της OCTO αποτέλεσε ο σχεδιασμός του πολυσέλιδου καταλόγου για τα χωρίσματα Aylon της MOVINORD. Το επίπεδο της εταιρίας και του αντικειμένου είναι αρκετά απαιτητικό και ο

Share
Cards Movinord

Η OCTO σχεδίασε την επαγγελματική κάρτα της Movinord, ως μέρος της εταιρικής της ταυτότητας που είχε ήδη αναλάβει. Η κάρτα έπρεπε να συμβαδίζει με το ύφος της εταιρίας, λιτό και

Share